Reklamaatio

Hei, voimmeko auttaa?

Olemmeko mokanneet?

Mikäli niin on käynyt, pahoittelemme sitä vilpittömästi!

Olemme luvanneet tehdä parhaamme täyttääksemme jokaisen asiakkaamme odotukset ja luodaksemme parhaan mahdollisen arvon asiakkaallemme.

Välttämättä silti emme aina onnistu ja haluamme tietää mitä tapahtui.

Lupaamme tehdä kaikkemme tilanteen korjaamiseksi.

Soita tai lähetä kirjallisesti tietoja reklamaatiosta mahdollisimman tarkoin taustatiedoin.

Kiitos palautteestasi jo etukäteen!

HUOM!

Mikäli tilanne aiheuttaa vaaratilanteen tai on muuten kriittinen, ota yhteyttä suoraan puhelimitse. Alle linkki yhteystietoihin. Muutoin pyydämme reklamaatiot kirjallisesti.

Ajattelemme, että jokainen reklamaatio on meille mahdollisuus kehittyä ja ymmärtää kokonaistilannetta laajemmin.

Autamme Sinua silloinkin, vaikka tuotteiden takuuaika olisi umpeutunut. Pyrimme säilyttämään vanhempienkin tuotteiden osalta varaosia.

Otamme reklamaatiot viipymättä käsittelyyn. Ensimmäinen yhteydenotto tehdään saman tai seuraavan työpäivän aikana

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.